Eriksbergs Plantskola

Produkter

Produkter och utbud

Välkomna till Eriksbergs Plantskola i Norrköping. Hos oss hittar ni många olika produkter, verktyg och tillbehör, förutom alla växter, som ni kan behöva för att er trädgård ska bli ännu finare!

Vi är återförsäljare för bland annat Heda plattor och murprodukter, Tidab Robomow robotgräsklippare och Echo motorsågar.

Buskar

Bärbuskar och prydnadsbuskar finns i långa rader med olika varianter hos oss. Välkomna att insprireras och hitta några buskar som lyfter er trädgård.

Träd

Eriksbergs Plantskola har ett rikt utbud av olika träd, fruktträd, prydnadsträd, stora och små!

Perenner

Det finns ett stort antal olika sorters perenner till försäljning hos Eriksbergs plantskola i Norrköping. Välkommen hit och botanisera själv eller fråga vår kunniga personal om råd!

Barrträd

Eriksbergs Plantskola är experter på barrtväxter. Vintergröna växter pryder vilken trädgård som helst. Kom och titta på vad vi har att erbjuda!

Sommarblommor

Sommarblommor finns nu att köpa.Vi har ett stort sortiment av vackra plantor som väntar på er.Det finn även tomatplantor,kryddväxter och tjogplantor mm.

Redskap

Eriksbergs Plantskola säljer inte bara växter utan också kvalitetsredskap och tillbehör som spaljéer, urnor, fontäner och sten; allt för att ni ska kunna göra verklighet av era trädgårdsdrömmar.Några märken vi saluför är Ars,Wolf,Hozelock

Vi är också återförsäljare för Echo motorsågar.

ATN

Vi har nu nöjet att presentera produkter som inte har med växter och trädgård att göra.ATN mörkerkikare och tillbehör. ATN tillverkar kikare (även handhållna sådana) för jakt i totalt mörker.ATN MARS(Termiska) och ATN X-Sight 4K Pro Digitala(Night&Day) i högsta kvalitet.Vi har ett par sikten hemma för att 'klämma och känna på' . Ett digitalt och ett par temiska. Både 640 och 384 sensor.

Dessa produkter tas hem på beställning.

Kikarna kommer att levereras med micro-sd kort formaterat och klart. det enda ni som kund behöver göra är att göra 'One shot zero'. Vi kommer att ha ATN Europe som hjälp när det behövs. Alla produkter finns hos:  atneu.com  och priserna anges i Euro. Aktuell valutakurs gäller vid beställningstillfälle samt 5% påslag pga att momsatsen är lägre hos leveratören.